Ako začať spoluprácu?

 

Kedy je správny čas na to, aby ste nás oslovili?

 

 

 

 

Máte pocit, že financie bytového domu treba dať na poriadok

 

Ak v bytovom dome máte spoločenstvo vlastníkov bytov, financie bytového domu má na starosti predseda spoločenstva a rada spoločenstva. Riešiť účty či vyúčtovania si však vyžaduje systém a čas, a to práve v dnešnej dobe nie jej vždy možné. Naša pomoc spočíva práve v tom, že vás od týchto náročných úkonov oslobodíme a vy sa môžete sústrediť na tie problémy, ktoré bytový dom potrebuje aktuálne riešiť.

 

 

 

 

 

 

Neviete nájsť ľudí, ktorí by bytový dom viedli

 

Venovať sa záujmom a potrebám vlastníkov bytov ale i bytového domu si vyžaduje obetu v podobe voľného času. Najmä v tých bytových domoch, kde značná časť majiteľov chodí do práce, sa takýto dobrovoľník hľadá veľmi ťažko. Problém môže byť aj v malých bytových domoch či tam, kde je prevažná časť bytov daná do prenájmu. Správa bytového fondu našou spoločnosťou je pre vás vhodným riešením.

 

 

 

 

 

 

Potrebujete pomôcť s obnovou bytového domu

 

Výmena okien, rekonštrukcia rozvodov, výťahu, zateplenie alebo oprava strechy; to všetko sú činnosti, ktorým predchádza oslovovanie dodávateľov, výber dodávateľa, zháňanie finančných prostriedkov, povolení a samotná kontrola realizácie objednaných prác. My v SBD Púchov máme za sebou desiatky renovácií či rekonštrukcií, a aj vášmu bytovému domu pomôžeme s obnovou.

 

 

 

 

 

 

Zaujíma vás?

Ako s nami nadviazať kontakt
a spoluprácu?

Kontaktujte nás cez formulár na našej stránke, prípadne nás oslovte emailom či telefonátom. Pracovník našej spoločnosti sa vám ozve, predstaví vám možnosti spolupráce a vypracuje cenovú ponuku na služby. Cenník služieb si môžete pozrieť aj na našej stránke. Zároveň tu nájdete aj informácie o našej spoločnosti, o našich skúsenostiach a referenciách.

 

 

Kontakty

 

 

 

 

 

 

 

 

Ako rýchlo môžeme spoluprácu nadviazať?

 

To, ako rýchlo sa naša spolupráca začne, závisí najmä od vás – od vlastníkov bytov daného bytového domu. Rozsah zmluvy totiž musí prejsť schvaľovaním. Takisto potrebujeme dostať do rúk potrebné dokumenty a celú agendu bytového domu. V ideálnom prípade (ak je všetko zorganizované správne ) vieme spoluprácu odštartovať už do mesiaca. Najčastejšie však doba príprav, odsúhlasovania rozsahu činností a podpísanie finálnej zmluvy trvá cca 3 mesiace.

 

 

 

 

 

 

Nepovieme vám, že už nemáme kapacity. Všetkým záujemcom radi vypracujeme cenovú ponuku, ktorá je nezáväzná a zadarmo. Chcete nás kontaktovať?

 

 

Klik na formulár!

 

Kontaktný formulár